فروش لوله مانیسمان رشت|نمایندگی لوله مانیسمان اهواز و کاوه در رشت

فروش لوله مانیسمان رشت|نمایندگی لوله مانیسمان اهواز و کاوه در رشت

عرضه انواع لوله های مانیسمان رده 20،40،80،160 در رشت


خرید لوله مانیسمان رشت|نمایندگی لوله مانیسمان اهواز و کاوه در رشت


لوله مانیسمان یکی از لوله‌های کاربردی در صنایع گوناگون است که در طراحی و ساخت آن‌ها هیچ گونه درزی دیده نمی‌شود. با وجود چنین لوله‌هایی دیگر شاهد نشتی و ترک نخواهید بود. در نتیجه عمر مفید آن‌ها بسیار طولانی‌تر از سایر لوله‌های صنعتی است و برای کاربرد در صنایع، گزینه بسیار خوبی هستند.

لوله مانیسمان رشت

از آنجا که شهر رشت یکی از شهرهای فعال در انواع صنایع به شمار می‌آید، اغلب افراد به عنوان دو برند مطرح داخلی به دنبال خرید لوله مانیسمان کاوه در رشت یا خرید لوله مانیسمان اهواز در رشت هستند، به همین دلیل در اینجا قصد داریم با نحوه خرید این لوله در رشت بیشتر آشنا شویم؛ با ما همراه باشید. 

نمایندگی لوله مانیسمان اهواز در رشت

لوله مانیسمان چیست؟


لوله‌های مانیسمان جزء لوله‌های صنعتی پر کاربرد هستند که از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند. این نوع لوله مقاومت بالایی در برابر خوردگی و حرارت از خود نشان می‌دهد.

فروش لوله مانیسمان در رشت

در سطح این لوله هیچ گونه درزی دیده نمی‌شود و این ویژگی موجب می‌شود که کمتر دچار نشتی، ترک و یا خوردگی شود. چراکه درزهای موجود در ناحیه جوشکاری شده، مستعدترین محل برای ایجاد ترک و خوردگی هستند. در نتیجه عدم وجود درز در این نوع لوله باعث افزایش مقاومت آن در برابر عوامل مخرب محیطی می‌شود. 

انواع لوله‌های مانیسمان و خرید آن در رشت

لوله‌های مانیسمان کاربردهای مختلفی دارند و به همین دلیل در انواع گوناگونی نیز تولید می‌شوند. تفاوت انواع لوله‌های مانیسمان در رده‌های آن‌ها مشخص می‌شود. در واقع هر رده از این لوله ضخامت، وزن، طول و مشخصات فیزیکی متفاوتی دارد.

نمایندگی لوله مانیسمان کاوه در رشت

خرید لوله مانیسمان رشت

به همین دلیل هر یک از آن‌ها متناسب با محیط خاصی طراحی و تولید شده اند. برخی از انواع لوله‌های مانیسمان که جزء پر مصرف ترین نمونه‌های آن به شمار می‌آیند شامل موارد زیر می‌شوند:

لوله مانیسمان رده 20 رشت

لوله‌های رده 20 مانیسان، ضخامتی در حدود 2.5 تا 12.70 میلی متر دارند و طول آن‌ها معمولا 6 متری است. ضخامت و وزن این نوع لوله کمتر از سایر نمونه‌های آن است. وزن آن‌ها نیز بین 8 تا 1600 کیلوگرم متغیر است. برای اغلب لوله کشی‌های توکار گاز ساختمانی و موتورخانه‌ها از این نوع لوله استفاده می‌شود.

علاوه بر این در محیط‌هایی که میزان فشار چندان بالا نیست می‌توان از این نوع لوله استفاده کرد. لازم به ذکر است که استفاده از این لوله در محیط‌های پر فشار می‌تواند موجب ترک، شکستگی لوله و آسیب‌های جدی شود. بنابراین قبل از خرید باید حتما به ویژگی‌های محیطی و میزان مقاومت لوله توجه شود. 


لوله مانیسمان رده 40 رشت

نوع دیگری از لوله‌های مانیسمان، لوله‌های رده 40 آن است که جزء مدل‌های پر فروش و محبوب آن محسوب می‌شوند. میزان استحکام و مقاومت این نوع لوله به مراتب بیشتر از رده 20 آن است و به همین دلیل کاربردهای آن نیز بیشتر است. این نوع لوله در صنعت ساخت و ساز، پتروشیمی، نفت و گاز و ساخت مخازن به وفور استفاده می‌شود. ضخامت این لوله از 2 تا 10 میلی متر است و قطر آن از 21 میلی متر تا 273 میلی متر متغیر ‌است. 


لوله مانیسمان رده 80 رشت

لوله‌های رده 80 مانیسمان، ضخامتی بین 2 تا 30 میلی متر دارند و می‌توانند فشار بیشتری را نسبت به دو نمونه قبلی تحمل کنند. بنابراین برای محیط‌هایی که فشار بیشتری در آن‌ها وجود دارد انتخاب مناسبی هستند. اغلب خطوط فشار قوی نیروگاه‌ها، مبدل‌های حرارتی و پروژه‌های روباز پتروشیمی با استفاده از لوله‌های رده 80 مانیسمان انجام می‌شوند. 

لوله مانیسمان رده 160 رشت

این نوع لوله نسبت به نمونه‌های قبلی، قطورتر و سنگین وزن تر است و تحمل فشار و حرارت بالاتری نیز دارد. طول لوله‌های مانیسمان رده 160 معمولا 6 و 12 متری است و ضخامت آن‌ها در حدود 4 تا 59 میلی متر است. کاربردهای اصلی این رده از لوله مانیسمان در صنایع مختلف به منظور فلنج کردن، کویل کردن و خم کردن است. این نوع لوله نسبت به نمونه‌های قبلی مقاومت بالاتری در برابر عوامل مخرب محیطی دارد و به همین دلیل عمر مفید آن بسیار طولانی‌تر است. 

فروش لوله مانیسمان رشت

برندهای باکیفیت لوله مانیسمان

 تولیدکنندگان داخلی این نوع لوله با برندهای لوله مانیسمان کاوه و لوله مانیسمان اهواز اقدام به تولید این نوع لوله و رده‌های مختلف آن کرده اند. علی رغم اینکه کارخانه‌های تولید کننده این محصولات در شهرستان واقع شده اند با این حال نمایندگی‌های این دو برند در برخی از شهرهای ایران نیز دایر شده است تا افراد با سهولت بیشتری بتوانند لوله و اتصالات مورد نیاز خود را خریداری نمایند. در ادامه با انواع برندهای لوله مانیسمان و نمایندگی‌های آن در رشت بیشتر آشنا می‌شویم:

نمایندگی لوله مانیسمان اهواز در رشت

یکی از برندهای معروف و شناخته شده لوله مانیسمان، مربوط به کارخانه لوله مانیسمان اهواز است. این کارخانه با بهره گیری از تولید لوله با روش Push Bench توانسته است لوله‌های با قطر 1.2 اینچ تا 6 اینچ تولید کند.

خرید لوله مانیسمان اهواز در رشت

کلیه لوله و اتصالات این کارخانه طبق استانداردهای بین المللی تولید و روانه بازار می‌شوند و جزء تولیدات با کیفیت داخلی به شمار می‌آیند. پارس اتحاد به عنوان نمایندگی لوله مانیسمان اهواز در رشت عرضه کننده انواع تولیدات این برند در رشت ‌است. 

نمایندگی لوله مانیسمان کاوه در رشت

از دیگر برندهای لوله مانیسمان در داخل کشور، برند کاوه است که انواع لوله‌های بدون درز را در تناژهای بالا تولید و روانه بازار می‌کند. خطوط تولید مدرن، کیفیت بالای لوله و اتصالات و سال‌ها تجربه، برند کاوه را به یکی از برندهای معروف داخلی تبدیل کرده است. پارس اتحاد توانسته است نمایندگی لوله و اتصالات این برند را نیز به دست بیاورد و به عنوان نمایندگی لوله مانیسان کاوه در رشت فعالیت کند. 

نمایندگی لوله مانیسمان چینی در رشت

به غیر از برندهای داخلی، کارخانجات چینی نیز اقدام به تولید انواع لوله مانیسمان کرده اند. برندهای چینی این محصول با نام‌های مختلفی در بازار موجود هستند که هر یک از آن‌ها کیفیت متفاوتی دارند. اما به طورکلی می‌توان گفت: کیفیت لوله‌های مانیسمان چینی نیز در حد قابل قبول است. با این حال اغلب افراد ترجیح می‌دهند از نمونه‌های داخلی این محصول استفاده نمایند. 

خرید لوله مانیسمان چینی در رشت

پارس اتحاد به عنوان نمایندگی لوله مانیسمان اهواز در رشت و نمایندگی لوله مانیسمان کاوه در رشت توانسته است انواع لوله مانیسمان در رده‌های 20، 40، 80 و 160 را برای ساخت و ساز و سایر مصارف صنعتی در اختیار افراد و صاحبان صنایع قرار دهد.

از آنجا که علاوه بر نمونه‌های داخلی لوله مانیسمان، نمونه چینی این محصول نیز در داخل کشور وجود دارد، پارس اتحاد به عنوان نمایندگی لوله مانیسمان چینی در رشت نیز فعالیت می‌کند و برندهای چینی این لوله را نیز در کیفیت‌های مناسب عرضه می‌کند. بنابراین با مراجعه به این مجموعه با تنوعی از برندهای لوله مواجه می‌شوید و می‌توانید لوله مانیسمان را از برند مورد نظر خود تهیه نمایید. 

قیمت لوله مانیسمان رشت

یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید انواع لوله و اتصالات، قیمت تمام شده آن‌ها ‌است. عوامل مختلفی بر قیمت انواع لوله مانیسمان اثرگذار هستند. از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله مانیسمان رشت می‌توان به قیمت فولاد ضد زنگ، نوع رده لوله، ضخامت و متراژ لوله، نوسانات بازار و نرخ ارز اشاره کرد.

با وجود تغییرات مختلف این عوامل، قیمت این نوع لوله‌های بدون درز دچار نوسانات و افزایش‌ها و کاهش‌های گوناگون می‌شود. در نتیجه به منظور اطلاع از قیمت دقیق این محصول بهتر است با کارشناسان پارس اتحاد در ارتباط باشید و به صورت تلفنی استعلام قیمت نمایید تا از قیمت‌های به‌روز این محصول مطلع شوید. 

فروش لوله مانیسمان در رشت

پارس اتحاد به عنوان یک مجموعه تاسیساتی در شهرستان رشت فعالیت دارد. این مجموعه در کنار فروش انواع لوله و اتصالات، نمایندگی لوله مانیسمان اهواز در رشت، نمایندگی لوله مانیسمان کاوه در رشت و نمایندگی لوله مانیسمان چینی در رشت را نیز برعهده دارد. با توجه به تقاضای بالا برای خرید لوله مانیسمان در رشت، انواع لوله‌های برند اهواز و کاوه همچنین برندهای ساخت کشور چین در این مجموعه گردآوری شده و به فروش می‌رسد. 
علاوه بر این قابلیت ارائه محصول و همکاری با تمامی شهرستان‌های گیلان موجب شده است که پارس اتحاد در این استان به یکی از معتبرترین مراکز عرضه لوله و اتصالات تبدیل شود.

نمایندگی لوله مانیسمان در گیلان

لازم به ذکر است که شعبه یک این مجموعه برای خرید انواع تاسیسات ساختمانی و شعبه دو آن برای شو روم آشپزخانه در نظر گرفته شده است. بنابراین در کنار خرید انواع محصولات ساختمانی، می‌توانید کلیه لوازم آشپزخانه در برندهای مطرح و با کیفیت را در شعبه دوم پارس اتحاد خریداری نمایید. 
جمع بندی و نتیجه گیری
در اینجا با انواع لوله مانیسمان و برندهای باکیفیت آن آشنا شدیم. با مراجعه به بخش محصولات پارس اتحاد می‌توانید انواع لوله‌های مانیسان در رده‌های 20، 40، 80 و 160 را در بالاترین کیفیت خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان فروش پارس اتحاد در ارتباط باشید و راهنمایی‌های لازم در این خصوص را از آن‌ها دریافت نمایید. 


آدرس فروشگاه :


مطالب مرتبط

فروش لوله مانیسمان رشت|نمایندگی لوله مانیسمان اهواز و کاوه در رشت فروش لوله مانیسمان رشت|نمایندگی لوله مانیسمان اهواز و کاوه در رشت

عرضه انواع لوله های مانیسمان رده 20،40،80،160 در رشت

ادامه مطلب

5 دقیقه


بهترین تاسیسات رشت|تاسیسات در رشت بهترین تاسیسات رشت|تاسیسات در رشت

بهترین تاسیسات شهرستان رشت

ادامه مطلب

3 دقیقه


معرفی فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه پارس اتحاد معرفی فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه پارس اتحاد

در ادامه فروشگاه لوازم خانگی وآشپزخانه پارس اتحاد را بهتر بشناسید.

ادامه مطلب

6 دقیقه